Sulan Hotelli

Miten teen varauksen?

Voit varata ja maksaa majoituksen kätevästi internetissä.

  • Varaa ja maksaa tarvitsemasi tilat netissä pankkitunnuksilla tai luottokortilla.
  • ·
  • Lähetämme vahvistuksen ja ovikoodin sähköpostilla ja tarvittaessa tekstiviestinä välittömästi varauksen jälkeen.
  • ·
  • Pääset koodilla hotellihuoneeseesi tulopäivänä kello 15.00.
  • ·
  • Hotellihuoneen luovutus on kello 12.00.
  • ·
  • Hotellin ovella on varausautomaatti, jota voit tarvittaessa käyttää. Varausautomaatilla varatut tilat ovat käytettävissä heti klo 15 jälkeen kyseisenä päivänä.
  • ·

Voinko tehdä varauksen saapuessani hotelliin?

Voit, jos hotellissa on tilaa. Hotellin aulassa on varausautomaatti, jonka avulla voit tehdä varauksen. Varauksen tekemiseen tarvitset luotto- tai pankkikortin. Varausautomaatilla varatut tilat ovat käytettävissä heti klo 15 jälkeen kyseisenä päivänä.

Miten voin muuttaa varaustani tai perua sen?

Varaus voidaan perua, jos asiakas on ostanut erillisen peruutusturvan. Peruutusturvan mukainen varaus tulee perua viimeistään 48 tuntia ennen palvelun alkamista.

Katso tarkemmin varausehdot

Kuinka pääsen huoneeseeni?

Lähetämme vahvistuksen ja ovikoodin sähköpostilla ja tarvittaessa tekstiviestinä välittömästi varauksen jälkeen. Jos et kuitenkaan saa viestiämme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Näppäile saamasi koodi lukituslaitteeseen ja sen jälkeen # (esim. 1234#). Jos näppäilet vahingossa väärän koodin, paina *-merkkiä ja yritä uudelleen.

Sisältyykö huoneen hintaan sähkö, vesi, netti, siivous ja parkkipaikka?

Kaikki edelle mainitut kuuluvat varauksen hintaan. Huoneen hintaan sisältyy lisäksi parkkipaikka.

Saako huoneistossa pitää lemmikkieläimiä?

Valitettavasti lemmikkieläimiä ei voi pitää asunnoissa.

Saako huoneissa tupakoida?

Tupakointi on sallittu vain hotellin ulkopuolella sijaitsevalla tupakointipaikalla.

Missä on lähin aamiaispaikka?

Lähin kahvila on Tarantupa, joka sijaitsee noin 800metrin päässä hotellista www.lounastarantupa.com. Muita ravintoloita ja kahviloita löydät Ympäristö-linkin alta.

Jos netti tai jokin laite ei toimi, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: Call Center 0600 308 058. (Puhelun hinta 1,98 €/min + pvm)

Mitä teen yllättävissä ongelmatilanteissa?

Ota yhteyttä: Call Center 0600 308 058. (Puhelun hinta 1,98 €/min + pvm)